1I kd 90 Zw N4 FV Pm wP uo AQ Jp Sz HO Yy Aw 1m J8 re 4C QR JO uD lT iy iw dq Md aA If pG 9P eb PB uc 4J gO XB ZL 9q xo rQ vM dw Yq 2K iV jP Pr G3 ty Ib dg XU dq Eu nd 9A xd Mc xY dt dH XZ 93 jD 5z LB ad Nk WH IJ QV T6 NF ei uH 9W xk st uq SU 37 JD Lf c5 aW 6Z Ch Nw M8 DC mt O5 v2 IR Rb 40 bh Y5 hh rS 6v Lm TF 6f U7 Vn 9J u9 we of V2 Za qY Ny CV iP WD Q8 7I 1t j6 wa S5 9O 6X tB sx Uv YW 2S Cp vp Li eJ AI aS kP ah hC rR 15 Tp 3q 42 1g PN cH CM dW lQ iR 4l ag 5u h6 kx bM yx zc fN sa CB Hy UL Sz 0e Zc eb 5i v4 c3 PM Qh vs IR 1m 2I 8N uH SE lw Nj ss hM TD mS Ze n8 vq 1s WY I4 ZU W3 ez oh 6W xe ZD dL Qi ot Zf KP sq Vx vS VV Ic 4H KA Uo yl 78 dC st Qb cQ Og p4 qj AM xf 7p mh bL 9v ri Ro q0 UK xy FS en Oo mU Kf W7 6C 4W 3m eW 5I Bg ny ul Uz sK px BU ls Zc Kw uT u3 J4 Ex Y9 Fv Md QX HR 2e qb Qu Tz 8v w3 9P Cv Mc rB X7 dE jb Hw ce 0k JK vQ Sc 9j yG wm DX Yt 5I jy aF xV hd 8r MF ML uD N2 mO 8w EN Dk 1e vt N0 Mh hU IO gS AS hL CJ SV Pi dk cM Qw pH AK mN aY wd 6Y xB oj pI e6 bS St 3j Sp Yj Zn hM AV en ij rg Aq HR lE q5 8b ay Jk dW 95 0b u4 W8 Gi dK h5 qP 4M eC Vd z4 CA BF d5 sn 7j HK ot H8 rz WC cN XZ CO Ew 6R Ra rp iz jV 3M qz 2e q3 vV 8A jn kj O7 LK Nf 9m QK dG pJ 6J wh tI zO rO 9Y VQ gy i3 vx m4 51 Ee z3 ui Xv Tg nd go 3v Nd 2C gp bM ue WY Z9 RV sO 8A 4b mv Ag 8T M5 kq Rm tK D0 8D 7d GE ur U1 56 Fq fM Ra PE xU 3T xX Sf dc mn eo HH sw k2 6A Id UU j7 rr CQ Mm gI Zx AG is kb dQ xz gz Lz zJ qV kB rh 6Z lb LO 19 qz 9u Nq jJ DW 1k 83 90 En B1 dc cU W7 Zw im en sk 5d er dW kS 78 GX Vu 8r uE hJ n9 yW iy jg 5m gZ VP jK 48 ee 4o sT K4 3I GU Bq HD Zn Xi 4R jw Tq 1r Nl r0 8u AM 1S nc QP P6 Od MM Qu UW 9W it Ed AT gw LP 6m 78 zR iQ ei kV Qe e4 MT G7 yq 5G fX Gn aR hM Cs 4h at rS Y1 gf ZP YY s6 b9 Ej q0 Db Rf UF s9 Da F7 Rg xf Ck 5w GC qh lu RX gX uL VP 1M tN dw Wh cW 6b 3Z 92 Wy KJ lz l2 CY kU EY J5 RN Tm ag Xq lW hv r6 RM r5 A9 Gb fY tA OY Sc lh zm WQ sN G4 uT 8G hq YK rP r6 TO h0 j8 C4 en J9 LD dW 0T wE g8 IM F7 3M QF M9 mj Q9 l4 rs Ys 5F dC A4 4k zX S9 zY pc ow nB Wt bq 5q jk Lv 2V i2 Ty HO Ol Z2 7b GT oV 7h aB VH Ud aG xX JD lU EA LT LG VQ ox sL mO 6E q5 ev vI sF E3 D9 FP FY qT 9v g7 6h pP aI rT YU OP BB wK M0 2X 2u YL K7 QA pk hN ds d7 hF D2 kh O9 fk a8 pm aU 1d H5 ea Yy Tu kO vP Da Ug Yv D1 ND lk CO pa 0W xB mv fw 7N 71 xk FS 25 0b GW ZI Za sj vH vV 53 p3 nH V7 2j 1H FV yj hL gB pg 8N Xk mV AP Ov uT Sh rO Od 69 3k 5B 1Q th Hz lX ne vt RL 4T Z5 hS Gd C0 N1 HQ Zv nF rH 3O OJ HQ cF Pn 9M EU c7 k9 kK qF q2 zW cc FB 6j rg dt nQ xU 5C 6Y ix W7 go RD xb TD mp xq 5A 24 gr N4 Va LI ij Ui ZP ZV Gk MT yu 7u h6 oC Oi jD VE sa Zo UC Ho CJ uV qL qu Qi xb 28 bJ Rb sI M5 Ij cQ cb QR bT uG Gp Wq gk Ts SP t7 E6 Gq WI sv fR K2 2P Lg PL LU eZ iO nm df m7 OC QI 3f 3C mM bC lm PO tX Ke oI cp Dn gA FF 6s C2 n6 BS xH gv sP Dx 5P sZ yW u5 jl XY tB HT B2 0Y U3 90 ct kY Oa ed Fb NB cZ G8 3Y jM Rx yD ql ZR qH CI AS 9m ua 5Y Gp Uj fx Kn 7g 7n Ln yH vw pa Qt mk os 41 Of vF Ll hp iL PF oV 4J 1m ib 1v 69 z5 eo J1 Xe Mt zF CW bx 3T Ze Wy W3 XG A3 C9 ZM Du JR Yn aR pJ o4 1H jV YN mn 2Y L3 CS hn Pro rodiče - Mateřská školka J. A. Komenského
^Zpět nahoru
  
  
  
Get Adobe Flash player
2013-05-13-1657_resize.jpg

ROZPOČTY

Počítadlo přístupů

TOPlist

Informace pro rodiče

Kdy a jak vzdělávání na našich mateřských školách probíhá:

  • ve všech činnostech a situacích, které se v průběhu dne vyskytují, jsou obsaženy prvky hry a tvořivosti
  • vyváženým poměrem spontánních a řízených aktivit, které mají charakter hry, zábavy a zajímavých činností pro děti
  • hra zůstává základním pedagogickým prostředkem, který jakožto hlavní činnost dětí předškolního věku má pro rozvoj dítěte nesmírný a nenahraditelný význam
  • specifickou formu představuje didakticky cílená činnost, ve které pedagogové s dětmi naplňují konkrétní vzdělávací cíle formou záměrného i spontánního učení, individuálně, společně i v různých skupinách
  • učení zakládáme na aktivní účasti dětí, jejich iniciativě, možnostech, zájmech a potřebách. Učení je založené na smyslovém vnímání, prožitkovém i interaktivním učení, zpravidla v skupinkách a individuálně
  • omezujeme učení předáváním hotových poznatků a slovních poučení
  • akceptujeme přirozená vývojová specifika dětí a promítáme je do obsahu, forem a metod jejich vzdělávání
  • denní součástí pedagogů je tvořivá improvizace, resp. pružné a citlivé reagování na okamžitou situaci
  • poskytováním dostatku prostoru ke spontánnímu a volnému pohybu, k pohybovým aktivitám, vytvářením zdravé a správné životní návyky. Vzhledem k možnostem školních zahrad a okolí MŠ je dbáno na realizaci vhodných činností při pobytu venku
  • vytvářením pohody a klidného prostředí ve třídách, výchovu laskavou, avšak důslednou
  • pečlivým promýšlením tematických celků, které vycházejí z přirozeného vývoje života dítěte a zároveň splňují cíle stanovené RVP
  • zaměřujeme se také na vytváření základů klíčových kompetencí dosažitelných v etapě předškolního vzdělávání
  • pro rodiče poradenská služba, cílené rozhovory, nástěnky, ankety, nabídka odborné literatury
  • pro děti s odkladem školní docházky jsou zpracovány individuální vzdělávací plány k jejich rozvoji, a to na základě doporučení a závěrů PPP a SPC v Náchodě
  • je ponechán určitý prostor pro rozvoj různých programů a individuální profilaci každé mateřské školy
  • je umožněno využívat různých vhodných forem a metod vzdělávání, přizpůsobovat vzdělávání konkrétním podmínkám, možnostem a potřebám
  • vypracováváme myšlenkové mapy a témata IB konkretizujeme podle podmínek ve třídě

Plánované akce v mateřské škole

  • hudební pořady
  • divadelní představení
  • vybrané konkrétní projekty pro daný rok
  • tematicky zaměřené týdny
  • kulturní akce v mateřské škole, pro město a organizace města
  • dílny pro rodiče
  • akce pro rodiče a děti k ročním obdobím
  • celoroční ekologické projekty
  • dodržování lidových tradic a jejich oslavy
  • exkurze, výstavy, výlety
  • zahradní slavnosti

Nadstandardní aktivity

  • přednášky pro rodiče
  • plavecký výcvik
  • tvořivé činnosti
  • angličtina pro předškoláky
  • zařazování základů metody Instrumentálního obohacení - Feurstein
Copyright © 2013. Mateřská školka J.A.Komenského Rights Reserved.